نارکیــــــژ

...ای جامه‌ات لبم که انار است

نارکیــــــژ

...ای جامه‌ات لبم که انار است

صراط مستقیم شاید همین کفری است که مدت‌هاست از جهنم ِ تردید ِ ماندن یا رفتنش خلاص نمی‌شوم . بگو این ته استکان ِ چشم‌هایت را بریزم و خودم را به باد ِ لعنت ِ سماوات و ارض بسپارم ، یا لاجرعه بنوشمش و بیهوش بیفتم روی دست دنیایت ؟

نظرات  (۳)

من در پی تو هستم و مردم پی بهشت
ایمان شهر کفر مرا در می آورد....
پاسخ:
قومی متشککند و قومی به یقین / از کوی تو دور دور دور افتادند ..
:)
۲۲ فروردين ۹۶ ، ۲۱:۵۵ •✿ آرورا ✿•
تا نیمه چرا ای دوست؟! لاجرعه مرا سرکش. من فلسفه‌ای دارم: یا خالی و یا لبریز...
پاسخ:
اگر دائم الخمر چشماش شدم و عمری اسیر موندم چی پس ؟!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی